al contingut a la navegació Informació de contacte

Millora de l'enllumenat públic exterior del municipi de Soriguera

Projecte cofinançat entre l'Ajuntament de Soriguera, el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) a través del Instituto para la Diversificación y Ahorro de Energía (IDAE) del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico i la Diputació de Lleida

diputacio-logo-2012.jpg     IDAE EU.png

Per tal d'aconseguir una millor eficiència energètica pel que fa a l'enllumenat públic exterior del municipi, des de l'ajuntament es va sol·licitar l'ajut a EELL per projectes d'inversió en economia baixa en carboni. Del projecte inicial amb un pressupost de 101.591€, el FEDER-IDAE han subvencionat 50.795,50€ mentre que la Diputació en financia 25.397,75€.

L'actuació prevista s'ha complet en la seva totalitat. S'han canviat els llums a Mencui, Escós, Estac, Soriguera, Rubió, Embonui, Vilamur, Baro, Malmercat i Arcalís i s'ha aconseguit reduir un 63,61% el consum anual d'electricitat, aconseguint la qualificació energètica A.

En definitiva, s'ha aconseguit l'objectiu que s'espera des de la Unió: "Una manera de fer Europa".