L'ajuntament de Soriguera desmenteix una notícia de les xarxes

Ha aparegut una notícia falsa anunciant que, a partir de dilluns, l'ajuntament dóna permís per sortir al carrer de dos en dos

Davant la notícia a pareguda a les xarxes on es diu que l'ajuntament de Soriguera dóna permís als seus habitants perquè, seguint una sèrie d'instruccions, puguin sortir al carrer, a partir de dilluns, la desmentim rotundament ja que es tracta d'una broma de mal gust. Molta gent ha manifestat el seu malestar al respecte.

Agrairíem, si us plau, que no es facin aquest tipus de bromes en moments tan delicats com aquest que estem vivint. És un fet denunciable i l'ajuntament està estudiant les vies legals que li puguin correspondre.

Recordem que les comunicacions de l'ajuntament de Soriguera només es fan per la pàgina oficials.

Moltes gràcies.