El desfibril·lador

Hi ha un desfibril·lador automàtic instal·lat a les Arcades

Desfibril·lador

DIVENDRES 11 OCTUBRE 2019

Des del passat divendres 04/10/2019, a les Arcades de Vilamur, just al costat de la porta d'entrada de l'Ajuntament, hi ha instal·lat un desfibril·lador automàtic. Aquest aparell serveix per poder reanimar persones que, a les rodalies d'on està aquesta instal·lació, pateixen algun símptoma cardiovascular.

El funcionament de l'aparell és automàtic i s'han de seguir les pautes que ell mateix va indicant. En tot moment està connectat amb el serveis d'emergència i amb les persones que controlen que tot sigui correcte. Tothom el pot utilitzar però per saber com funciona i quina és la seva utilitat, el proper dimarts dia 29 d'octubre, a les 12:45 h., a la sala de plens de l'Ajuntament, es farà una xerrada informativa on tothom està convidat.