El Festival SIARTB 2019 ha estat un èxit

La segona edició del Festival d'arts SIARTB 2019 ha estat un èxit de participació i de públic
SIARTB 2019

DILLUNS 19 AGOST 2019

El passat 16 d'agost es va donar el tret de sortida al Festival SIARTB 2019. Es tracta d'un festival que aplega a artistes pallaresos de diferents disciplines que exposen i venen les seves obres.

Els carrers de Vilamur més els corrals i les eres cedits pels veïns, es converteixen en una gran sala d'art, d'exposició, de tallers de lectura, de creació i de sales de teatre improvisades que donen a conèixer al públic el gran talent cultural que hi ha en aquestes contrades remotes del Pallars i que si no fos a través d'aquest aparador, seria difícil que es fes visible a un públic tan nombrós.

En aquesta edició, per tal de deixar constància de la rellevància d'aquest festival i en reconeixement a la tasca dels artistes, l'ajuntament, previ concurs i valoració d'experts, va adquirir una obra que formarà part del patrimoni cultural del municipi. L'artista guanyador va ser en Josep Mª Perramon (Joanet) amb l'obra escultòrica anomenada "L'Esquiador", realitzada amb material reciclats.

La organització, els col·laboradors i els voluntaris, igual que tot el poble de Vilamur, han vist recompensada la seva tasca amb més de 3000 visites que han fet que aquests dos darrers dies, aquesta petita vila hagi omplert carrers i places de música, dansa, teatre, pintura, gent i art, molt art.

Galeria d'imatges