II Festival SIARTB

Ja està tot a punt perquè els propers dies 16 i 17 d'agost puguem gaudir i participar d'un festival d'arts de recent creació però amb una gran acollida
Cartell del festival

DIJOUS 08 AGOST 2019

La població de Vilamur i, de retruc, tot el municipi de Soriguera, ens estem preparant per donar la benvinguda a la segona edició del festival d'arts SIARTB que es celebrara en aquesta població del Pallars, els propers dies 16 i 17 d'agost.

Des de les 11 del matí del divendres, fins la mitjanit del dissabte, hi ha preparats una sèrie d'esdeveniments culturals, artístics, musicals, gastronòmics, de creació, participatius, etc. que repartits en diferents espais del poble de Vilamur faran les delícies de tots aquells que ens vulgueu acompanyar.

Tots els participants a aquest esdeveniment, els col·laboradors que ens han ajudat a fer que això fos possible i aquest ajuntament, us convidem a venir a passar unes estones fantàstiques amb nosaltres i us estarem molt agraïts de la visita.

Us esperem !!