Iniciativa pionera per evitar incendis forestals

Davant el perill que pot representar en cas d'incendi forestal, la bardissa que hi ha als horts erms i als marges del poble, des de l'ajuntament s'ha engegat una iniciativa ecològica i pionera al municipi consistent en que el ramat de cabres del poble netegi aquesta bardissa.

Cabres pasturant a Vilamur

DILLUNS 22 JUNY 2020

L'ajuntament de Soriguera ha engegat una campanya pionera i ecològica consistent en fer que el ramat de cabres d'un veí del poble de Vilamur, netegi d'herba els horts erms més propers al poble i els marges més grans i plens de bardissa, aconseguint així eliminar el perill que representaria el tenir tota aquesta herba seca acumulada en cas que es declarés un incendi. Quan es tracta de perill per la població, l'ajuntament pot actuar d'ofici però en aquest cas s'ha avisat tots els veïns afectats que han declarat que els sembla una molt bona iniciativa.

Gràcies a tothom per la col·laboració i gràcies al Richi per avenir-se a posar les seves cabres.