L'ajuntament de Soriguera també ha participat a La Marató de TV3

Un any més, en atansar-se les dates nadalenques, TV3 i Catalunya Ràdio organitzen una marató solidària per recaptar fons, en aquest cas, per dedicar-los a la investigació de les malalties minoritàries.
Cartell de La Marató 2019

DILLUNS 16 DESEMBRE 2019

L'ajuntament de Soriguera es va sumar, el passat dijous 12/12/2019 a participar d'aquesta iniciativa solidària, organitzant una xerrada sobre el tema d'aquest any, les malalties minoritàries.

Va venir a fer la xerrada l'infermer del CAP de Sort, en Xavier Ensenyat. El local social de Vilamur, lloc on es va celebrar l'acte, va acollir una colla de ciutadans que van estar atents a les explicacions i es van interessar pel tema.

Agraïm al Sr. Ensenyat les seves explicacions, a la gent que van ser-hi la seva assistència i a TV3 i Catalunya Ràdio la seva iniciativa. Esperem que amb tot els milers granets de sorra que s'aportin es pugui arribar ben lluny en l'estudi d'aquestes malalties.