Llum verda a la construcció del Pont del Barranc de Coma Sarrera

El Departament d'Agricultura de la Generalitat ha aprovat el projecte de construcció del pont al barranc de Coma Sarrera que transformarà l'accès al poble de Llagunes

Imatge digital de com quedarà el pont al Barranc de Coma Sarrera

DIJOUS 01 JULIOL 2021

El Govern ha autoritzat el Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural a fer una despesa per a contractar les obres de millora del camí d'accés al poble de Llagunes i d'estabilització del talús en l'encreuament amb el barranc de Coma Sarrera, al terme municipal de Soriguera. L'import total de l'actuació és de 810.053,44 euros, el qual es distribuirà en 324.021,38 euros per aquest any i 486.032,06 euros pel 2022.

L'Ajuntament de Soriguera va sol·licitar fa uns anys intervenir en aquest punt pel perill d'esllavissades en el pas del barranc. El febrer de 2019, es va encarregar la redacció del projecte, que proposa com a millor alternativa tècnica-constructiva l'execució d'un nou pont aigües avall d'aquest punt.

Des de l'ajuntament volem agrair a tots els veïns la col·laboració i bona disposició a l'hora de facilitar tots els tràmits necessaris perquè aquest projecte pugui veure la llum.