Reunió de l'ajuntament amb els veïns d'Estac

Dissabte passat, es van reunir els veïns d'Estac i l'ajuntament
Veïns d'Estac a la reunió amb els membres de l'ajuntament

DIVENDRES 11 OCTUBRE 2019

Seguint amb la ronda de reunions amb els ciutadans dels pobles que pertanyen al municipi de Soriguera, dissabte passat va tocar el torn a Estac.

Fins l'any 1972 Estac era un municipi independent i els pobles de Mencui, Escós, Baro i Arcalís en formaven part. Com a cap d'aquest municipi, Estac té un patrimoni urbà molt complet i és un dels pobles grans de l'actual Soriguera, per la qual cosa, a la reunió hi havia força gent i van sortir molts temes.

Com sempre és d'agraïr a la gent que assiteixin a aquest tipus de reunions ja que les aportacions, les queixes, els suggeriments i tot el què es tracta, serveix com a eina de treball per tal d'anar tirant endavant. Aquesta col·laboració de la ciutadania és imprescindible.

Moltes gràcies als assistents i esperem, en la mesura de les possibilitats d'un ajuntament petit i complex com és el de Soriguera, de poder donar solucions i sortida als punts plantejats.

Galeria d'imatges