Divendres, 23 De Juny De 2017
Soriguera - 25566
Telèfon: 973620609 Fax:

MARXA POPULAR VALL DE SIARB

A latenció de tot el veïnat de Soriguera

Aquest cap de setmana, concretament el diumenge 28 de Maig de 2017 se celebra com ja és habitual LA MARXA POPULAR VALL DE SIARB que enguany arriba a la 13ª edició. Emmarcada dins del festival de senderisme de la vall de Siarb, La Marxa Popular sha convertit en els darrers anys en tot un referent del senderisme i un dels actes culturals més importants del municipi.

Des de lAjuntament de Soriguera aprofitem loportunitat per animar-vos a participar-hi, i és per aquest motiu que SORTEGEM UNA INVITACIÓ DOBLE (PER A 2 PERSONES) per participar a la XIII Marxa Popular Vall de Siarb.

Per aconseguir-les  és molt senzill

• Has denviar un mail a alcaldia@soriguera.ddl.net indicant nom i cognoms i el poble de Soriguera al que estàs empadronat. Tens temps fins divendres 26 inclòs.
  • Divendres al vespre farem públic el nom del guanyador de les dues invitacions

Us hi esperem!

Atentament,