Pla de Cooperació Municipal per al Finançament d'Inversions dels Ajuntaments i EMD-s del Territori de Lleida 2020-2021

Amb el Pla de Cooperació de la Diputació de Lleida, s'ha pogut condicionar el Restaurant de Rubió (equipament municipal)

Dins del marc dels plans de cooperació municipal de la Diputació de Lleida, es va sol·licitar una subvenció per arranjar i condicionar el Restaurant de Rubió. Part de l'obra que s'hi ha realitzat ha estat el canvi del terra però, per tal de que resultés energèticament més sostenible, també es va fer una actuació a totes les finestres i portes que donen al carrer, canviant els tancaments.

El cost de l'actuació ha estat de 31769,14€ dels quals, 30539,13€ han estat aprovats dins el pla de cooperació municipal de la Diputació de Lleida.

diputacio-logo-2012.jpg      escut soriguera amb nom.png