Bases del 1r Concurs de fotografia de carronyaires

Aquest any, com a novetat i, conjuntament amb el Parc Natural de l'Alt Pirineu, en el marc del Terra Roia Arts Festival, s'ha organitzat un concurs de fotografia, les bases del qual les podeu trobar aquí:
Rètol activitat

DIVENDRES 29 JULIOL 2022

Bases del 1r concurs de fotografia de carronyaires :

1. Objecte: L’objecte d’aquestes bases és regular la concessió dels premis del I Concurs de Fotografia Carronyaires del Parc Natural de l’Alt Pirineu i l’Ajuntament de Soriguera, dins el marc del Terra Roia Arts Festival.
  2. Modalitat: Una única modalitat, fotografia de les aus que s’avistin des de l’aiguat de l’Obaga d’Orteu el dia 06/08/2022 que s’obrirà especialment per l’ocasió. Els participants s’hauran d’inscriure, prèviament, a l’ajuntament de Soriguera 973620609 – ajuntamentdesoriguera@gmail.com ja que només poden accedir 9 persones al hide. La recollida dels participants inscrits es farà a la plaça de Vilamur, el mateix dia 6/08 a les 9 del matí.
  3. Participació: Pot participar qualsevol persona major de 14 anys, excepte el personal vinculat, administrativament, al Parc.
  4. Temàtica: Aus carronyaires
  5. Requisits de les fotografies:
  6. Es poden enviar 2 fotos per concursant, en format jpg d’alta resolució per tal de poder-les ampliar al correu de l’ajuntament ajuntamentdesoriguera@gmail.com mitjançant wetransfer o per compartició al drive.
  7. Les fotos s’haurien de fer amb càmera rèflex o sense mirall amb un teleobjectiu mínim de de 70-200 mm o bé amb càmera compacta amb bon teleobjectiu.
  8. Les fotografies han de ser inèdites i fetes el dia 6/08 des de l’aguait
  9. Reproducció i distribució: Els participants cediran els drets a l’ajuntament de Soriguera i al Parc Natural de l’Alt Pirineu per tal de poder ampliar, publicar i exposar les fotografies que es presentin al concurs.
  10. Composició del jurat: El jurat té la facultat de rebutjar i excloure del concurs les fotografies que no compleixin les condicions que estableixen aquestes bases. Aquest jurat està format per un membre del PNAP, un membre de l’Ajuntament de Soriguera i un expert en fotografia.
  11. Elements de valoració: Es tindran en compte els detalls de les aus i la originalitat de la fotografia dins el marc de la perspectiva oferta per l’aguait.
  12. Veredicte: El veredicte del jurat es farà públic durant la inauguració del festival Terra Roia, el 12/08/2022.
  13. El jurat es reserva la facultat de resoldre qualsevol aspecte no especificat en aquestes bases.
  14. Premis: Tres premis consistents en lots de productes del Parc Natural de l’Alt Pirineu i un lot de llibres i mapes. El 1r premi valorat en 150€, el 2n en 100€ i el 3r en 75€.
  15. La participació en aquest concurs comporta l’acceptació d’aquestes bases