Iniciativa especial per circumstàncies especials

Nenes i nens de totes les escoles de Catalunya, xicotes i xicots de tots els instituts del territori, des d' Infantil fins a Cicles Formatius passant per Primària, l'ESO i el Batxillerat, envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes, ... als Hospitals de Catalunya per les persones ingressades i el personal sanitari

DIMARTS 31 MARÇ 2020

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se'n surtin el més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal de neteja, infermeres, auxiliars d'infermeria, zeladors, metges, administratives i voluntaris) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Ens agradaria que les direccions dels centres educatius, els i les docents (mestres, professorat) i tothom que formi part de la comunitat educativa, escrigui una carta i demani al seu alumnat que hi faci una petita/gran aportació en situacions emocionalment difícils. Els hospitals demanen: dibuixos, cartes, poemes, vídeos, ... per donar ànims i fer més suportable aquesta situació de tensió i angoixa que estan vivint.

Fem-ho possible.

Els dibuixos, els escrits, les imatges, ... ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d'altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d'una manera més càlida i acompanyada.

Per fer això, necessitem una vegada més, com en tantes d'altres ocasions s'ha demostrat, l'ajut i solidaritat de tots i cadascun dels centres educatius d'aquest país i de tots nosaltres.

De moment els hospitals que han obert un mail són:

Hospital Clínic:  noesteusols@clinic.cat

Hospital del Mar:  cartesquecuren@hospitaldelmar.cat

Hospital del Sagrat Cor: esperanzahusc@gmail.com

Per qualsevol aspecte que vulgueu consultar us podeu posar en contacte amb Sílvia Gelabert, professora d'un CFGS i tècnic en diagnòstic per la imatge:  silencimatge@gmail.com adreça de twiter @imatgedesilenci

Moltes gràcies a tothom !!